Drømmeveranda i boks!

Categories Hverdagen
boks
Forrige uke skrev jeg om at jeg ønsker å pynte på veranda, men eier ingen interiør ferdigheter. Jeg var positivt overrasket over tilbakemeldinger med gode tips og triks og varer som kan handles inn.
Takk til Anja som eier bloggen Lappeteppet som kom med skikkelig gode tips.  Vi dro på Rusta og handlet inn flotte tepper, lys til veranda og sommertilbehør. Blomstene handlet vi inn billig på Rema og Ikea. Så nå sitter vi fornøyde og uten å være blakk med fin drømmeveranda.
Det viktigste vi satset på her er farger, farger og atter farger. Så her er mine tips om du har liten veranda og stramt budsjett:
– bruk masse farger- dette er aldri feil!
– kjøp fine lys til veranda, de er kos på mørke varme kvelder
– kjøp blomstene billig på Rema eller Ikea, og pottene kan kjøpes i bruktbutikker
Ha fine kvelder på veranda!
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Drømmeveranda i boks!

  1. Det der ser riktig så koselig ut!
    En gang i verden skal jeg ha veranda igjen. Nå har jeg svæææær hage med masse plen. Mannen min mener han gikk en mil her om dagen for å få klippet alt. Jaja 😉
    Alt til sin tid. Det blir veranda om noen år!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.