DAGEN FØR DAGEN

Categories Hverdagen

mai

 

 

God mandag,

 

Jeg sitter her og det er hele 18 grader og sol, så herlig og godt. I dag skal jeg heller ikke på jobb så jeg skal kose meg og hente meg inn. Det er dagen før dagen, altså før 17.mai og det kribler litt i magen og jeg gleder meg. Siden jeg var barn gledet jeg meg litt for mye før noen fester, store dager og bursdager. Da hoppet jeg for mye, var urolig og sovet dårlig. Kanskje det samme skjer nå?

 

 

17mai

 

Igår kjente jeg på mange ekstraslag på hjertet, og jeg hater når dette skjer. Det er utrolig ekkel følelse (de som opplevde dette vil bekrefte det jeg sier). Så kanskje det er slik jeg “gleder meg”.

Men i dag er det altså rolig dag og jeg har kjøpt alt til champagne frokost og festdrakten henger klar.

 

Hva gjør dere på i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

3 kommentarer

3 thoughts on “DAGEN FØR DAGEN

  1. Jeg er som deg, elsker festdager, men i dag testet jeg positivt på korona, saa da
    blir det 17.mai foran TVen 😷 God 17.mai uansett🇧🇻❣️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.