TRE KJOLER TIL 17.MAI

Categories Mote og Hudpleie

lenalykke hvit kjole

 

Det er meldt fint varmt vær til 17.mai og det er mange som skal bruke kjole istedenfor bunad og festdrakt. Jeg elsker kjoler og det er en til anledning for å bruke dem. Som jeg skrev før kan hvit kjole brukes til alt, også til 17.mai. Her er tre varianter kjoler som du kan bruke på denne dagen:

 

  • Blazerkjole: det er fin elegant kjole som passer til absolutt alt, også til fest og restaurant besøk
  • Blondekjole: passer best til sommerfester, konserter eller andre anledninger hvor du ønsker å se elegant og fint ut
  • Etui kjole: her bruker jeg sommervariant, men eutikjole er også universiell og kan brukes til mange anledninger

 

 

lenalykke hvit kjole
blazerkjole fra HM

 

lenalykke hvit kjole
blazerkjole fra HM

 

lenalykke hvit kjole
blondekjole fra Zalando
sko fra Na-Kd

 

lenalykke hvit kjole

 

 

lenalykke hvit kjole
etuikjole fra HM
sko fra Na-Kd

 

lenalykke hvit kjole

 

Hvilken variant likte du best?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “TRE KJOLER TIL 17.MAI

  1. På deg, absolutt blazerkjolen. Den var råfin. Ingen ville ha passet meg, så jeg må nok finne meg en som passer meg bedre. Men tror ikke den blir hvit. Ikke fordi det ikke er hvit men hadde du sett hvordan det hvite arbeidsentrekket hadde sett ut etter en dag på jobb, så hadde du skjønt hvorfor 😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.