DAGENS MOTIVASJON

Categories Dagens Motivasjon, Hverdagen

paradis stavanger

 

Her kommer dagens motivasjon på morgenkvisten. Jeg valgte denne quote for i dag.
Jeg er definitivt person som foretrekker å tro på mirakler og se på alt i livet som mirakel. Det er så mye mer gøy å leve slik. Når jeg våkner på morgenen så synes jeg at det er flaks jeg er våken, at jeg fikk en ny deilig dag, at jeg lever, at jeg er frisk og har jobb å gå til, at jeg har eget hus, mat og masse koselige ting i huset mitt, at jeg har min familie. Alt dette er rene mirakel, samme som faktum at jeg får bo i dette vakre trygge landet.
quote
Men jeg forstår at ikke alle har samme syn på livet og ser på alt som skjer med det skeptiske blikket. Jeg vet at en slik person skulle helst si at alt jeg har er resultatet av gode fornuftige valg og hardt arbeid mot mine mål. Jeg er ganske enig i dette og er stolt, men jeg tror på mirakler uansett. Hvordan jeg flyttet til Norge, min historie er et mirakel også, og jeg vil fortelle den her på bloggen.

Hvilken type tanker lever du med? Første eller den andre varianten?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.