INDIAN SUMMER

Categories Hverdagen, Mote og Hudpleie
hvitt drakt
Stroller i Sandnes
Forrige helg varhelt herlig. Det er som om sommeren har bare startet. Jeg gikk ut i bukser og jakke, men kunne klart meg veldig fint med kjole også. I Sandnes var det helt idyllisk og vi gikk en liten tur ved kaia. Så spiste litt på Egon og dro til stranda. Det var litt mye vind, men veldig godt.
sandnes helg
sandnes brygge
Utsikten fra brygga i Sandnes

 

hvitt dress sandnes

 

hvitt dress sandnes
jeg elsker kombinasjon av hvitt og beige. det er så fresht

 

 

hvitt dress sandnes
Bukser- HM
Jakke- HM
Topp- HM
Veske- nelly.com
Sko- nelly.com

 

 

hvitt dress sandnes
Det var min kjære som tok bilder. Flere spurte om jeg var modell og det var ganske koselig

 

sandnes brygge
Fint i Sandnes

 

sandnes helg
Vi koset oss på Egon med pizzabuffet

 

Jeg håper det blir flere slike dager i september, fordi at det er mulig og jeg håper høsten blir vakker og lun. Fordi at sommeren går over så utrolig fort.
Nyter dere siste dager med varme?
signature lena
3 kommentarer

3 thoughts on “INDIAN SUMMER

  1. Flotte bilder fra min favorittby ♥ Man kan nesten se hjem til meg på noen av bildene, bare at jeg bor på andre siden av fjellet, så da måtte man hatt røntgensyn 😉
    Og du er jo som alltid like smashing nydelig ♥
    Ja, været må vi nyte så godt vi kan, for dette skal vi leve på gjennom en lang vinter 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.