DAGENS MOTIVASJON

Categories Blogg
SPAGHETTI budapest
jeg kan holde meg i ro utelukkende kun når jeg spiser og blogger
Jeg hadde en utrolig travel dag, så her kommer dagens quote- bedre seint enn aldri.
quote
Jeg sliter veldig med å holde meg i ro, eller være rolig hele veien. Jeg har maur i rumpa og blir raskt irritert om jeg bare sitter der og ikke gjør noe. Da må jeg lese ei bok, eller høre på podkast, eller strikke, eller lakkere negler, eller blogge slik som nå.
Bare TV- titting er utrolig kjedelig og da sovner jeg raskt. Dette er meningsløst.
Men jeg tror faktisk at det er sunt å ta pauser gjennom dagen og bare ikke gjøre noe. Være i ro. Puste dypt. Slappe av.

Det er viktig, folkens! og det er noe jeg kommer til å lære meg. 

 

 

signature lena

3 kommentarer

3 thoughts on “DAGENS MOTIVASJON

  1. Ååå.. det ligger i hodet, fins sikkert noen urter for det også, eller noe annet fra naturen, homeopater blant annet bruker være flinke på slike ting 😜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.