SLIK NYTER DU LIVET SOM SINGEL

Categories Finne den rette
kjæreste
Jeg hadde sending på min Instagram på torsdagen, så her kommer en liten artikkel med samme tema. Jeg har vært singel i over syv år, noe som var selvvalgt, og jeg trivdes utrolig mye med dette. Det må jeg innrømme. Så her kommer mine fem tips til hvordan nyte livet som singel.
Here we go:
Tips 1: Gå på date
Den feil mange single gjør er å avstå fra å date. Spesielt dem som hadde dårlige erfaringer og nå skyr dating i frykt om at det vil gå galt. Her kommer sannheten fra Lena:
– Det kan ikke gå galt på en date
Enten blir det ikke noe, men du vil kose deg, ha minner på godt og vondt eller noe å le av. Eller så skyter du en gullfugl og finner din livs kjærlighet. Verre er det ikke. Hele verden er som et koldtbord mens du er singel. Husk dette og velg og vrak.
Tips 2: Treff venner
Single folk har all tid for sine venner. Jeg merker selv at jeg ikke treffer venner så ofte nå som jeg er i et forhold. Samme sier kjæresten min. Men single har masse tid for å pleie vennskap. Det er bra og sunt og man føler seg mindre ensom. Eller man trenger ikke føle seg ensom som singel i det hele tatt. Så gå ut og finn på noe gøy med venner mens du kan.
Tips 3: Plei deg selv
Det å være singel byr på en unik mulighet: nemlig det å bli ordentlig kjent med seg selv. Det er en fantastisk investering å gjøre dette. Bli kjent med deg selv, date deg selv, pleie deg selv, dine ønsker og behov. Lag en liste med hva du forventer i et forhold, så blir det lettere å finne en partner også.
Tips 4: Bruk penger som du vil
Det å være singel betyr økonomisk ansvar, men også økonomisk frihet. Som singel kan du bruke penger på akkurat det du vil. Så gjør det. Realiser dine drømmer, kjøp det du ønsket deg lenge. Det kan være vanskelig senere med familie og barn.  Just saying.
Tips 5: Bruk tiden fornuftig
Som singel har du også masse med fritid. Gjør noe med dette: ta et kurs du alltid ønsket deg, dra på tur, reis, opplev livet, verden og folk. Du kan gjøre hva du vil og det er utrolig digg.

Trives dere som single eller er forhold best?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.