BLÅ LATTE OG DRØMMER

Categories Hverdagen
roya sandnes svart dress
Sandnes Kulturhus

 

 

 

blå latte roya
Blå latte på Roya Sandnes

 

 

 

 

mine drømmer
min drømmeliste
For ei uke siden var vi på Roya igjen for å smake blå latte som de har fått inn. Jeg elsker kaffe, men kan ikke drikke den pga hjertebank. Så jeg velger sunnere variant, og endelig funnet jeg det på Roya. Det er helt fantastisk og ikke minst- den ser instagram vennlig ut, noe som er viktig for meg.
blå latte roya
Blå latte på Roya Sandnes
roya sandnes
det er så fin utsikt her
Så der satt vi og jeg må innrømme at jeg kunne sitte slik i evigheter og se på havet, og drømme meg bort.
Jeg har mange drømmer.
Jeg liker også å dagdrømme og bare sitte der og tenke på alt jeg ønsker meg i fremtiden. Ofte blir drømmene mine til mål og jeg har fått til mange av dem i realiteten. Det er viktig å ikke jage drømmer, men la dem utfolde seg og se dem som bilder i hodet.

Liker dere å drømme?

 

 

signature lena

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.