DAGENS MOTIVASJON

Categories Dagens Motivasjon, Hverdagen

kvadrat

Her kommer dagens motivasjon fra Lena. Jeg prøver da å legge ut quotes hver dag, men det er ikke alltid det lar seg å gjøre.
Dagens quote er:
quote
Jeg liker denne quote fordi at den er så sant. Det finnes mange folk der ute som aldri syter og mange tror at de har det tipp topp alltid og livet deres bare er en dans på roser. Noe som ikke nødvendigvis er sant.
Jeg liker ikke klage selv, men gjør det av og til når jeg har for mye å tåle eller for mye på hjertet. Det er fint å dele med andre, men jeg forstår at ikke alle har det slik.
Så om du ser noen som har et tilsynelatende fantastisk liv og tenker at hen er så heldig fordi at vi aldri hører hen klage over noe, så tenk deg om. Ikke alltid det er slik.

Det er lurt å spørre av og til om folk har det egentlig bra. 

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DAGENS MOTIVASJON

  1. Helt i enig meg deg.
    Tusen takk forresten for premien fra deg. Det kom i posten i går. Jeg har ikke fått blogge i de siste for jeg er syk og sliter på.å skrive.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.