MANDAG, IKEA OG ONKEL SKRUE

Categories Hverdagen

gul

I går var vi på Ikea og inspirerte oss til høsten. Jeg gleder meg til høst og Halloween, men gruer meg litt til kulden som er på vei. Det er veldig koselig å se på høst-varer og ønske å ommøblere stue.
Jeg kjøpte pengetre som jeg kalte for “Onkel Skrue”. Det er bare slik at jeg må ha pengetre i huset. Siden mitt tre ble sykt måtte jeg kjøpe et nytt. Håper det lever lenge og føler seg bra.
onkel skrue
masse høst vibber på Ikea og min kjekke Onkel Skrue
høst ikea
Det var ganske mye folk på Ikea selv om det var mandag. Jeg er fortsatt litt redd og usikker på grunn av korona, så vi var der ikke så lenge.

Elsker eller hater du Ikea? 

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “MANDAG, IKEA OG ONKEL SKRUE

  1. Jeg elsker Ikea, og kommer alltid ut derfra med mye mer enn jeg egentlig skulle ha i utgangspunkter.

    Mht korona, så tar jeg fortsatt mine forhåndsregler når det er mye folk, feks på store butikker. Da bruker jeg munnbind oh kommer til å fortsette med det også når jeg er fullvaksinert om vel en uke.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.