DAGENS SPENNING

Categories Hverdagen
lenalykke
koselig morgen kaffe <3
I dag var den eneste spenningen var at jeg tok meg en kaffe ute. Jeg er så lite sosial i det siste, at det er skremmende. Jeg er veldig redd for smitten som er fortsatt høy i samfunnet, og i tillegg er jeg sykemeldt og selv om jeg fikk beskjed om å kose meg og pleie meg selv, slappe mye av, drikke vann og unngå stress, så klarer jeg ikke å være noe mer sosial.
Noe jeg burde gjøre for å komme litt ut av komfortsonen og eksponere meg
frokost
Deilig frokost på Adams Coffee
lenalykke
frokost
Men det er fint å ta litt pause og kose meg ute litt. Jeg elsker å sitte på kafe, drikke kaffe, se på folk og lese eller skrive, eller ta bilder. Det er veldig koselig.
Hvordan er deres morgener som regel?
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “DAGENS SPENNING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.