DAGENS STATUSRAPPORT

Categories Hverdagen

lenalykke

 

 

Så nå kommer det en liten oppdatering fra meg. Dagen var fin, men noe kaotisk. Først fikk jeg fikset alle mine gadjets som jeg ikke fikk til å virke så jeg kunne jobbe litt. Det er utrolig at flinke folka på IT fikset noe på tre minutter, mens jeg sitter og bare klør meg i hodet over samme problem. Bra vi har folk som kan fikse!

 

Så dro jeg til legen på en liten sjekk fordi jeg vært plaget i flere uker. Fastlegen min er utkjørt rett og slett fordi jeg henvender meg så mye og bruker opp samfunnets skattepenger, så jeg likegodt tok en tur til privat Spero Klinikk (ikke reklame, betaler selv der, kan anbefales på det varmeste). Der får jeg time veldig raskt og slipper både kø og plage fastlegen som følger meg opp veldig mye allerede. Der fikk jeg råd og resept og dro videre på apotek. Det ble en liten tur på Kvadrat på Normal. Flere som elsker å handle på Normal? Jeg går sjeldent ut uten hvertfall minst fem ting. I dag så jeg noe sjokkerende der: en salg på Normal! Altså en salg på varene som er veldig billige allerede! Dette er helt utrolig!

 

 

 

lenalykke
elsker denne veggen på Kvadrat <3

 

Deretter ble det en tur på Ikea: ja, jeg kjøpte meg flere blomster. De dør jo hele tiden! Jeg vet rett og slett ikke hva jeg kan gjøre bedre!

Det ble deilig middag der også: laks og tilbehør og så bærte det hjem.

 

 

ikea
typisk middag på Ikea

 

 

Alt i alt en fin dag, dog ikke så veldig produktiv, men en del fikk jeg til. Formen er veldig varierende.

 

lenalykke
God natt <3

 

 

 

 

Jeg merker godt at jeg føler meg mye bedre når det er sol og varme. I morgen er det meldt masse sol så da kanskje vil formen også bli bedre.

 

Håper dagen deres var fin <3

 

 

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “DAGENS STATUSRAPPORT

  1. Data er supert når det funker, men jeg er talentløs når det gjelder alt bak det jeg ser og jobber med. Funker det ikke, blir jeg fort irritert. Bra noen er eksperter på programmer osv.

    Normal er super, helt enig.

  2. Plantene trenger variert næring, akkurat som oss 😊, for å fungere.
    Plantene elsker Substral 😁.
    Da vokser og blomstre di.

    Lykke til 🌻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.