DEILIG TORSDAG

Categories Hverdagen

solastranda

 

 

God torsdag,

 

I dag skinner det sola og det er lovet +18 grader her på Vestlandet. Dette er bra temperatur for oss (selv om jeg misunner østlendinger hver bidige sommer), så det skal koses. Først blir det jobb, så skal jeg sende to pakker med kjoler som jeg solgte på Tise, skrive et viktig brev og etterpå vurderer jeg innta balkongen og kanskje lage grillmat! Egentlig så var det lasagne på menyen, men når været er så digg da ønsker man noe grill vet du. Skal høre litt med frøken, og jeg vurderer å ta en liten is. Kanskje. Fordi magen var ikke i balanse i det siste og nå prøver å meg på laktosefri diett.

 

Så hvordan er været hos dere? Hva er planene for i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DEILIG TORSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.