DAGENS VIKTIGSTE SPØRSMÅL

Categories Livet som det er

lenalykke

 

 

I går leste jeg et fint sitat om det å ta sjanser. Jeg er slik person som tar de fleste sjansene i livet. Det er veldig få ting som jeg ikke turte å satse på og som jeg angrer på den dagen i dag. Det er jeg glad for. For meg er det nemlig slik at det er bedre å gjøre noe og angre, enn å angre resten av livet fordi jeg ikke tok sjansen.

 

 

 

lenalykke

 

 

Ja, jeg fikk flere trøbler og problemer i livet på grunn av dette, men det er greit. Det er prisen for å være modig og klare å ta valg.

 

Så,

“I know a woman who stops asking “Why?” and started saying “Why not”.

She is one of the most successful women in the world now”

 

Dagens viktigste spørsmål:

 

Tar du sjanser eller er du forsiktig person?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.