FREDAGSTANKER

Categories Hverdagen

vakker frokost

 

I dag våknet jeg i halvsøvne og vasset halvtime før jeg klarte å stable meg på bena. Derfor kommer det oppdatering som er litt forsinket. Eneste planer for kvelden er å ta med film i senga og kose meg.

 

Men nå sitter jeg med litt te og fredagstanker:

  • selv om jeg prøver å ikke tenke på mulig økonomisk krise og hungernød, så gjør jeg dette og det er skummelt
  • jeg tenker at nå er det beste tiden for å ikke avlyse planer, ikke utsette ting, ikke spare noe “til senere” og bare nyte hver dag
  • jeg håper på varme og fin St.Hans. jeg har aldri feiret St.Hans skikkelig, med bål, grill og blomsterkrans, så dette gleder jeg meg til
  • jeg spiser for mye sukker i det siste, dette liker jeg ikke, noen tips?
  • jeg er fortsatt slapp og det hater jeg, rett og slett

 

Hvordan er deres fredag?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.