FRIDAGEN MIN GJENNOM TELEFONKAMERA

Categories Hverdagen

lenalykke

 

 

 

Dagen i dag blei veldig fin. Siden jeg har telefon med hele tiden så knipser jeg momentene her og der. Derfor deler jeg min dag igjennom telefonkamera.

lenalykke
Våknet seint og koset meg med hudpleie og morgenrutiner

 

vakker frokost
spiste vakker frokost <3 jeg elsker gode frokoster på fridagene

 

vakker frokost
kjøpte meg te som booster huden <3

 

lenalykke
det ble litt kaffe på vei ut. forrige kaffekoppen mistet jeg i golvet

 

 

lenalykke
det blei en koselig tur til Sandnes. mye blomstring og sol

 

pizza
det blei pizza på Egon

 

sandnes
deilig vær <3

 

zalando
Det ble unwrapping også

 

outfit
nye plagg <3

 

 

 

Hvordan har din dag vært?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FRIDAGEN MIN GJENNOM TELEFONKAMERA

  1. Jeg sov lenge, kom meg på trening, satt ute i vinterhagen varmet opp av ei strålende sol. Så lenge det varte, det ble skikkelig regnvær på kvelden. Det ble også middagshvil i vinterhagen og på toppen av alt, kom meg i seng før midnatt. Det skjer nesten aldri, så det ble noen ekstra timer med søvn på meg til tross for at jeg nesten ikke gjorde noe som helst på hele dagen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.