HVA SYNES DATTEREN DIN OM BLOGGING?

Categories Blogg, Mammalivet
Jeg får spørsmål fra noen av mine lesere om hva Irina synes om bloggingen min. Sist gang fikk jeg masse spørsmål om hva hun synes om bildene jeg legger ut på bloggen. Jeg svarte til vedkommende, men det var visst ikke bra nok svar. Folk liker å grave i privatlivet til bloggerne, så det er forståelig. Men samtidig mener jeg at de nysgjerrige folka forstår ikke at bloggere fortsatt har et privatliv. På tross av at vi legger ut mye på bloggen og i sosiale media.
Vi legger ut det vi selv synes bør legges ut. Så om jeg velger å ikke legge ut det min datter mener om bloggingen min så er det min rett. Min rett til privatliv. 
Det som diskuteres her hjemme, hva mine nærmeste sier til meg, hva jeg svarer og hvilke følelser vi har til hverandre forbli her i huset. Fordi at jeg vil ikke ha det på bloggen. Spør meg om meg selv og enkelte situasjoner fra mitt liv, men det som skjer i familien får være her.
Så hva synes datteren min om bloggingen min får være mellom meg og henne. Håper det var bra nok svar til alle som lurer.
signatur
6 kommentarer

6 thoughts on “HVA SYNES DATTEREN DIN OM BLOGGING?

  1. Jepp, man må få velge hva man vil legge ut. Og svare på. Jeg har ikke hatt noen spørsmålsrunder på bloggen. Like greit skjønner jeg 😀 Håper du får en fin lørdag Heksa 🙂

  2. Herregud, hva folk kan få seg til å spørre om! Uansett hvor nært beslektet en er, er en jo to adskildte, separate personer, så for meg syntes det helt fjernt å spørre andre enn vedkommende selv hva h*n måtte syntes og mene om noe..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.