DERFOR DROPPER JEG NYTTÅRSFORSETT FOR 2020!

Categories Blogg
Rundt omkring leser jeg om nyttårsforsett. Det tenkte jeg også å lage, men ombestemte meg i siste liten. Her er flere grunner til hvorfor.
Det skaper press å måtte følge nyttårsforsett. Til slutt føler man seg som en dritt, fordi at man ikke klarte dette. Eller føler på press å bare måtte gjøre dette. Da blir det ikke gøy, og jeg vil gjerne ha det gøy i 2020.
Det gjør at man blir fastlåst. For eksempel, om jeg satte meg som et mål å trene styrke, men fikk tilbud om en morsom kardio trening, da kunne jeg kanskje vifte fra meg denne spennende muligheten, og heller fortsette med styrke. Jeg vil ha mulighetene åpne i 2020.
Jeg føler at jeg kan gå glipp av flere sjanser. Satte man seg klare lystbetonte mål for året, er det vanskelig å rokke på dem. Jeg vil gjerne være åpen for det som måtte komme.
Så her er min plan for 2020:
Le, flørte, danse, prøve nye ting, treffe nye folk, bevege kroppen min mer, reise kanskje, være åpen for sjanser og forandringer som måtte komme. Utvikle det jeg har ønsket utvikle lenge nå.
Leve livet som det kommer blir mitt motto for 2020. La det blir slik!
Har dere nyttårsforsett for 2020?
signatur
4 kommentarer

4 thoughts on “DERFOR DROPPER JEG NYTTÅRSFORSETT FOR 2020!

  1. Du har jo nyttårsforsett i massevis jo, og veldig bra også! Selv har jeg bestemt meg for å drive med mer egenomsorg og ta bedre vare på meg selv – fikk streng beskjed av psykologen rett før nyttår om å la det være målet for 2020. Mao litt mindre disiplin og litt mer kjærlighet <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.