DEILIG JULEFROKOST

Categories Hverdagen

 

 

julefrokost

 

julefrokost

Hele desember hver helg tenker jeg å kose meg med deilige julefrokoster. Det er så godt å føle luksus i hverdagen. Jeg har ikke noe spesielle oppskrifter som jeg bruker å poste på søndagen, for vi koser oss med klassisk pålegg og risgrøt. Men jeg kommer til å dele oppskrifter på gode salater og andre middagsretter som vi lager nå i Advent.
julefrokost
Jeg elsker også å pynte på bordet og det er så godt. Hva liker dere å kose dere med i Advent?
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “DEILIG JULEFROKOST

  1. Det så fantastisk lekkert ut. Herlige farger. Jeg er nok litt latere når det gjelder mat, Smører meg en blings, og legger på en tallerken. Uten så mye pynt. Men KOSER meg med maten 🙂 Glad i brødskiver jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.