FØRJULSSTEMNING

Categories Hverdagen
julekaffe
Denne uke var ganske hektisk på jobb, men jeg merket at jeg kom i julestemning forrige helg. Dette er så magisk og fantastisk. Jeg kan sikkert si at denne jula er beste jula på siste ti år!
julekaffe
julekaffe
julekaffe
På torsdag tok meg og bestisen kaffe mens vi ventet på Irina skulle bli ferdig på dans. Det er så deilig førjulsstemning på kjøpesentre, mye julepynt og lys. Kaffen smakte veldig godt. Jeg har ikke drukket kaffe på ca to år, men nå i november sprakk jeg skikkelig. Også fordi at jeg fant mange rimelige kaffe kapsler, og har fått spons fra Starbucks. Så jeg skal kose meg med kaffe nå i jula, og i januar skal jeg starte en skikkelig detox igjen.
Hva driver dere med nå i Advent? Kom dere i julestemning?
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.