DEPRESSIV ONSDAG 

Categories Hverdagen

lenalykke roser

Uken er på sin halve her og det er på tide å oppsummere litt. Jeg gikk på en smell i går etter ha jobbet hele dagen. Jeg kom hjem og bare falt (bokstavelig talt). Dette resulterte i veldig dårlig natt hvor jeg sov kanskje maks 3 timer. Hele dagen var jeg deprimert og hadde null energi. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi at på jobben er det fullt trykk og jeg klarer ikke å komme meg oppå. Ulemper med min jobb er at vi ikke har vikarer fordi at det er umulig å finne folk med rette utdannelse for å gå vikar i en kort periode. Derfor når man kommer tilbake etter ferie eller sykemelding, så får man i fanget alt som “henger igjen”. Da overbelaster man seg igjen og dette kan resultere i at man går på en ny smell.
Lenalykke
Jeg vet ikke om jeg klarer dette. Men det er bare tiden som kan vise. Det er vinterferie neste uke så jeg fortsatt har tid for å hente meg inn litt.
Derfor jobbet jeg en del, så så på nyhetene (igjen, det burde jeg ikke gjøre). ble veldig deppa og jeg er fortsatt deppa.

Håper deres onsdag var fin iallefall 🙂

 

 

signature lena

11 kommentarer

11 thoughts on “DEPRESSIV ONSDAG 

  1. Går det bra med deg? Det er blitt så stille fra deg. Jeg håper alt går bra med deg. <3
    Ikke noe du tar opp ofte, tror ikke du har tatt det opp i det hele tatt, men opplever du noen diskriminering eller at folk prater stygt om deg på grunn av din bakgrunn?

  2. Det er slitsomt når det blir sånn, og man skulle tro at man sov godt når man blir så sliten. Opplever ofte det motsatte selv. Håper det retter seg, og hold deg unna nyhetene 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.