DET HJELPER AV OG TIL

Categories Hverdagen

frokost

 

God fredag,

Jeg gleder meg virkelig til helga, første gang på lenge. Denne uken var beintøff hvor mange krevende ting skjedde samtidig. Jeg må hente meg skikkelig inn for å overleve rett og slett.

 

Jeg fikk ikke sove i natt i det hele tatt, så i dag jeg er veldig redd å kjøre fordi jeg ikke klarer å følge skikkelig med. I går kveld var jeg nedstemt og lei meg til de grader at jeg mistet alt positiviteten jeg bruker å ha.

Da hjelp det rett og slett å gå i dusjen og gråte der. Jeg vet ikke hvorfor dette funker, men det gjør det faktisk. Av og til er det veldig lurt å ikke holde emosjonene inne og bare få dem ut.

La oss satse på en fin helg

Hva er dine planer?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “DET HJELPER AV OG TIL

  1. Ikke mange planer for helga her, men i morgen kveld blir det musikk, drinker og snacks på balkongen. Som du skriver så er det greit å få ting ut, for meg hjelper musikk masse 🥰 klem til deg Lena, Bunny heier på deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.