DET KRIBLER I MAGEN

Categories Hverdagen

solastranda

 

 

God tirsdag

 

Dagene går sakte på ferie. Dette er fortsatt utrolig. Jeg holder meg til aktive dager og i dag er det flere kjekke planer på agenda. Snart skal jeg kjøre frøken til tannlege (dette synes hun ikke er kjekt), så skal jeg ut og kose meg litt med kaffe i godt selskap og så skal jeg få til det jeg utsatte av daglig gjøremål (jeg vet ikke hva jeg bruker så mye tid på, ærlig talt).

Det er så mange kjekke planer for resten av ferien at jeg kjenner at det kribler i magen. Jeg gleder meg og er spent og litt redd, alt sammen. Som en unge før julaften.

 

Hva skal dere i dag? Har dere noen kjekke planer til ferien?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DET KRIBLER I MAGEN

  1. Høres ut som veldig gode dager og så fint å glede seg :).
    I dag er det kjøring av mor til lege, jobb og hente barn i kveld. Ferien begynner neste uke og gleder meg til en konsert jeg skal på. Nyt tirsdagen :).

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.