JEG KLARTE DETTE

Categories Hverdagen

skogen lenalykke

 

 

Husker dere jeg delte noe på morgenkvisten? Om at jeg grugleder meg til noe i dag. Vel, det var trening på treningssenteret hvor jeg ikke har vært på over to år. Årsaken til dette er min angst og det at jeg sliter veldig med å være på treningssenter grunnet masse folk og forskjellige årsaker. Jeg droppet treningen i 2019 i håp om at jeg skulle klare å trene hjemme, men nope. Dette klarte jeg ikke. Fordi at det er ikke så lett å bare starte å trene midt i stua når man er så komfortabel hjemme først.

 

 

lenalykke
meg i dag

 

 

Derfor kvinnet jeg meg opp til treningssenteret igjen. Jeg synes at timen gikk kjempebra: jeg fikk ei koselig kvinnelig PT (dette synes jeg er topp fordi mannlige PT gjør meg litt stresset), og jeg fikk mulighet for oppvarming avskjermet. Vi snakket også om åpningstider og ble enige at jeg deltar når det er minst folk. Nå gjelder det bare å stå på. Jeg er hvertfall så stolt av meg selv!

 

Bruker dere treningssenter?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG KLARTE DETTE

  1. God match med fargevalget på klærne dine ift omgivelsene i det øverste bildet. Veldig bra. Jeg bruker treningssenter periodisk, når jeg stabiliserer/reduserer vekten min med fasting og litt tredemølle/kranglefant. Starter igjen første uka i august tenker jeg 🤪

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.