DETTE ER BARE Å AKSEPTERE…

Categories Livet som det er

lenalykke

Jeg ser veldig mange sinte folk i sosiale media i det siste. Det utrolige er at de ikke finnes rundt meg. Derfor opplever jeg slags “deling” i to: på den ene siden ser jeg mye hat og kan si at det er mye hat i norsk samfunn, på den andre siden opplever jeg dette ikke i hverdagen rettet direkte mot meg.

 

Jeg forstår at jeg er heldige med mine omgivelsene og folka jeg har med i livet. Så jeg må akseptere at livet er ikke rosa ponny og glitter, og ikke svart og hvitt. Det er bare å akseptere og føle stor takknemlighet over de fine folkene jeg har rundt meg.

 

Takk til dere for at dere er så gode <3

 

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “DETTE ER BARE Å AKSEPTERE…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.