BREAKFAST AT TIFFANYS VIBES

Categories Hverdagen

Lenalykke

 

Uken startet ganske aktivt, men veldig fint. Jeg har vært i Stavanger og koset meg med kaffe og tur til gatene. Sola skinner og det blir sommer uansett. Det er en god følelse.

lenalykke

Jeg elsker å vandre i Stavanger. Disse gatene gir meg følelsen av å være med i en gammel film.  Noe romantisk og elegant. Slik som “Breakfast at Tiffany’s”.

 

Frokost
Elegant og enkel frokost <3

 

 

lenalykke

 

For noen år siden drømte jeg om å kjøpte meg toppleilighet ved Breiavatnet og kose meg hver dag med byliv og utsikten. Får se hva livet bringer.

 

Hvilke steder i din by liker du best?

 

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “BREAKFAST AT TIFFANYS VIBES

  1. Jeg bor ute på landet midt ute i “nowhere” så egentlig er favorittstedet vinterhagen min.

    Alle steder har sin sjarm, og jeg syns Stavanger er en skikkelig fin by, som jeg gjerne besøker igjen og igjen. Men vet ikke om jeg kunne tenkt meg å bo der. Eller i noen by for den del. Jeg vil heller bo litt landlig men ha alt en by eller tettsted kan by på i nærheten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.