DERFOR ELSKER JEG TORSDAGER

Categories Hverdagen

 

frokost
deilig frokost <3

 

Det er torsdagen igjen og jeg sitter her med følelsen av at jeg elsker torsdager. Kanskje elsker jeg torsdager til og med mer enn fredager. Det er litt rart, fordi at det er arbeidsdag igjen i morgen, men allikevel får man følelsen av at snart er det helg, og da alt virker ikke så tungt. Jeg klarer faktisk ikke å bestemme meg hvilken dag jeg liker best.

 

 

frokost

 

Liksom onsdager er nesten som fredager. Det er som en liten “pause” midt i uke. Torsdager er veldig herlige og snart er det helg. Fredager er utrolig koselige og på fredager elsker jeg best å gå på date eller på kino, eller spise noe ekstra godt (taco tradisjon ble ikke så fast her i huset).

 

Hvilken dag liker dere best?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “DERFOR ELSKER JEG TORSDAGER

  1. Mandag er nok dagen jeg liker best. Det er sikkert fordi jeg ikke jobber. Jeg liker at verden åpner opp igjen, og at en kanskje ensom helg er over.
    Men jeg er enig med deg også, torsdag er en fin dag. Det er sånn (fra den tiden jeg jobbet) at man gleder seg til helgen, og man vet man klarer en arbeidsdag til, og dermed får helgen som belønning.

      1. I bakvendtlandet mitt, er jo torsdag mandag, mens mandag betyr helg *haha* 😝
        Men til tross for at tirsdag er lørdag så har jeg fremdeles et anstrengt forhold til den dagen, for det som måtte blåse ens vei av problemslapende dritt har det ned å komme på denne ukedagen.. 😒

  2. Jeg liker best fredager fordi det kommer to fridager etterpå. Men siden jeg også jobber i helger, er det jo egentlig ikke helt sant, men fredager er likevel fine dager.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.