DETTE ER BARE TRIST

Categories Hverdagen

 

 

I dag var det en slik dag: jeg følte meg nedstemt og egentlig ganske tom for energi. I tillegg til alt dette følte jeg meg trist og irritert hele dagen. Dette har ikke noe med syklus eller helsa å gjøre, men rett og slett været (tror jeg).

 

Jeg er trist over flere ting:

  • skikkelig høstvær med storm og kulde (jeg hadde håpt på mer varme fremover siden sommeren var så kort)
  • at det er så kaldt inne, jeg måtte krype inni varme tøfler
  • at det er bursdagen min snart og jeg føler meg litt nostalgisk
  • at jeg vet ikke lenger hva jeg venter på i dette livet
  • at jeg føler meg ikke så bra i det siste og jeg hater å ikke være i form
  • at jeg har ikke sett familien på så lenge nå
  • at jeg er usikker om jeg selv får min egen familie noen gang

Hvordan er din stemning i dag? Hvis du er trist så er det lovt å dele her:)

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE ER BARE TRIST

  1. Jeg har også sånne dager da jeg liksom bare er trist uten at det egentlig er noen grunn til det.. Det som hjelper for min del, er rett og slett å legge meg og sove (i allefall så fort som råd er). Morgenen etter, er jeg som regel tilbake til norm igjen.
    Når det er sagt, så tar det på når det blir manko på dagslys, så en må passe på å utnytte hvert sekund en får i løpet av dagene fremover 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.