QUEEN OF FREDAG DEN 13.👑

Categories Hverdagen

 

God fredag den 13.!

Jeg har skrevet mange ganger om fredag den 13. og denne dato som er egentlig heldig tall for meg. Fordi at jeg er født den 13.!

 

 

Jeg er Queen of 13. tall og jeg elsker dette tallet. Så i dag er det min Bursdag, og jeg skal kose meg.

Jeg har masse planer og skal kose meg så mye jeg bare vil.

I det siste har det skjedd mye rart og jeg skadet meg mye, så jeg ventet på denne dagen 🙂 Nå skal jeg kose meg og resten av året blir helt topp (dette er jeg sikker på!)

 

Hva er dine assosiasjoner med fredagen den 13.?

Det er lov å gratulere meg i kommentarfeltet vet du:)

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “QUEEN OF FREDAG DEN 13.👑

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.