DETTE ER FLAUT Å INNRØMME

Categories Hverdagen
blå kjole stavanger
Holdt på å besvime mens jeg holdt pusten for dette bildet
Det er virkelig veldig veldig flaut, men her kommer en til innrømmelse fra Lena. Jeg klarer ikke å gå sulten. Om jeg ikke har mat i magen blir jeg til et bitchete monster som kan rive deg i fillebiter. Jeg må få mat ca hver 3. -4. time og i motsetning til enkelte som kan gå sultne halve dagen og så spise masse og være fornøyde, må jeg få maten dosert jevnlig gjennom dagen.
Det er så utrolig viktig
Jeg tror at grunnen til at jeg kranglet med min bestis og fotograf bare tre ganger iløpet av tre år er nemlig det at jeg er alltid god og mett når vi er sammen og han passer skikkelig på at jeg får mat i meg før han begynner å snakke med meg i det hele tatt.
salatbar
to timer inne i shooten går Lena på angrep på salatbar på Extra
Dette fungerer ikke like godt ellers hjemme og på jobb, derfor er jeg ikke alltid søt og blid Lena som dere kanskje kjenner meg som fra bloggen. Jeg må innrømme at jeg har skrevet noen artikler som var ganske så krasse og kanskje triste mens jeg var skikkelig sulten. Ellers har jeg alltid snacks foran meg når jeg sitter og skriver her eller jobber på kontoret. Sånn går nå dagan!

Da vet dere det! Hvordan er det hos dere- klarer dere å gå sultne lenge?

signature lena
15 kommentarer

15 thoughts on “DETTE ER FLAUT Å INNRØMME

  1. Jeg MÅ ha mat. Pga forbrenning lysår over gjennomsnittet, merker jeg først at jeg blir sløv, og regelrett dum, for så at jeg blir kvalm, og dernest så svimmel og slapp at jeg ikke klarer å gå opp ei trapp engang.. Så når det har gått en stund siden sist gang jeg spiste, og jeg kjenner tegn til at blodsukkeret begynner å bli litt lavt så er det heller ikke for meg snakk om at det kan drøye et par timer, liksom. Da bør det fylles på med ett eller annet asap. Om jeg f.eks har fått en hasteinnkalling på jobben, slik at jeg ikke har rukket å spise noe særlig, så har det gått greit utover sukkerbitbudsjettet, for å si det sånn *haha* 😀 😉

  2. Høres stressende ut men er nok sunt like vel å spise ofte. Jeg gjør ikke. Det er greit med første måltid mange timer etter jeg står opp . 2 måltider i døgnet er passende for meg bare jeg får kaffe og sjokolade når jeg står opp…:)

  3. Høres stressende ut men er nok sunt like vel å spise ofte. Jeg gjør ikke. Det er greit med første måltid mange timer etter jeg står opp . 2 måltider i døgnet er passende for meg bare jeg får kaffe og sjokolade når jeg står opp…:)

  4. Utrolig hvordan du klarer å være så slank når du spiser ofte:)
    Jeg også klarer ikke å.sulte lenge, men blir ikke sur for det:)

    1. De som spiser jevnlig gjennom dagen, holder forbrenningen oppe. Jeg har aldri vært så slank i voksen alder som da jeg spiste hver andre time gjennom dagen. Spiste frukt og grønnsaker mellom hovedmåltidene (frokost lunsj og middag)

  5. Jeg blir også sur når jeg er sulten. Heldigvis skjer det ikke så ofte, at jeg er skikkelig sulten altså.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.