DETTE ER KJIPT

Categories Hverdagen

 

God morgen

Det er snart helg igjen, og dette blir langhelg. Denne følelsen er utrolig god og jeg gleder meg.

Jeg håper været blir litt bedre, fordi det er lite som minner om sommeren her i Stavanger.

 

Jeg går rundt og er konstant tett i nesa og har hodepine på grunn av pollen. Medisiner gjør meg sløv og dette misliker jeg veldig.

Så det blir nok mye bedre med full sommer, sol og litt vind. Herlig rett og slett.

Planen i dag er å jobbe så gå på treningssenter. Jeg hadde igjen en liten pause, motivasjonen er ikke på topp. Jeg tror jeg bør skjerpe meg litt.

Hva er deres planer for dagen?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE ER KJIPT

  1. Jobbe jobbe jobbe 😊.

    Du må komme nordover igjen, her snya d. Ikke noe pollen her 🤣.

    God langhelg og trening.
    Akkurat ferdig med mi treningsøkt på jobb 🏋️‍♂️🏋️‍♂️🏋️‍♂️🏋️‍♂️🏋️‍♂️🏋️‍♂️🏋️‍♂️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.