DETTE ER NESTEN UMULIG

Categories Livet som det er

 

lenalykke

Sist jeg var hos legen fikk jeg beskjed om å begynne å ta ting på alvor og gå hver dag. Jeg må gå minst 10 000 skritt, helst en liten halvtime, men minst tyve minutter eller noe sånt. Alt er bedre enn ingenting med andre ord. Jeg er veldig motivert for å få dette til, men det føles nærmeste umulig.

 

Jeg elsker å sitte og skrive og det å komme meg ut og vasse krever mye motivasjon og selvdisiplin. Selv om jeg er motivert så er det vanskelig å dra rumpa fra stolen og begynne å bevege seg.

Dette er flaut å innrømme, men det er sannheten. Men jeg må dette nå for helsa sin skyld.

 

Noen tips?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE ER NESTEN UMULIG

  1. 10.000 er ikke mye! Finne deg stier i terrenget å gå, er helt sikkert mange der du bor. Mye koseligere og godt for ryggen er det også. Eller så får du jogge deg en tur, da blir det mange skritt på kort tid. Dette fikser du😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.