FØLES SOM VELSIGNELSE

Categories Hverdagen

lenalykke

 

Det er mai og det blomstrer på Jæren som bare det. Det blomstrer i Stavanger og Sandnes også. Dette føles som velsignelse rett og slett.

Det er så deilig å bo i en by hvor trærne står i full blomst hver vår.

 

lenalykke

 

Jeg har aldri før opplevd dette. Først bodde jeg i Arkhangelsk i nord, så flyttet til Harstad og der var det ikke mye blomstring å spore av. Våren i nord finnes nesten ikke. Først er det kaldt, så regner det og så kommer det sommer sånn helt uventet og veldig raskt. Bokstavelig talt på noen få dager.

 

 

lenalykke

 

lenalykke

 

Jeg husker at jeg fikk meg skikkelig overraskelse i det jeg flyttet hit og oppdaget vår. Ekte vår med kirsebærtre, nydelig duft i lufta og små rosa bladene som faller på deg når du går forbi. Det er som en drøm og jeg føler meg som om jeg spiller i en film. Elsker våren her!

 

Hvordan er vår der du bor?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FØLES SOM VELSIGNELSE

  1. Jeg elsker våren!! Bodde også noen år i nord-Norge. Og det jeg virkelig kjent savnet på var våren. Fra full vinter og RETT inn i sommer passer ikke meg. Våren derimot er SKJØNN!! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.