SØNDAGSTANKER

Categories Hverdagen

frokost

 

I dag har jeg god tid for å drikke kaffe og sløve. Da kryper alle slags tanker i hodet mitt.

 

Så her er mine søndagstanker:

  • akkurat nå føler jeg meg veldig lykkelig
  • samtidig føler jeg slags skyldfølelse overfor folka som ikke har det bra nå, de som kriger, de som er i krigen, de som er syke og de som ikke har det bra
  • jeg har hørt på sangen som vant Eurovision og likte den faktisk ganske godt, synes det er fint med folkemotiver, ligner noe på Aurora sanger som jeg liker meget godt
  • jeg drømmer om så mye, jeg vet det er noe som kan skjer i nærmeste fremtid
  • samtidig er jeg bekymret om en del ting, hva som skal skje med landet og oss

 

Hvordan er deres søndag?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

3 kommentarer

3 thoughts on “SØNDAGSTANKER

  1. 😀 Artig at du også likte låten. I dag hører jeg på Zig Ziglar på youtube. Inspirerende. Jeg strever for tiden med å få orden i hodet og dermed også orden på hverdagen, kanskje hans filosofi kunne hjulpet. Vurderer å gi det et durabelig forsøk. Ha en fin dag, Lenalykke! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.