DETTE FØLES GODT

Categories Hverdagen

lenalykke

 

 

God tirsdag,

 

I dag fikk jeg en rolig start på dagen og dette føles veldig godt. Jeg gleder meg til å ta denne dagen i mitt eget tempo. I går kveld gikk jeg faktisk ut en tur og var ute i ca 40 minutter og gikk 7000 steg. Dette føles godt også. Det er veldig koselig å være aktiv og vite at du trener litt. Naturen er fantastisk nå: himmelen er rosa og trærne dufter så godt.

 

Håper jeg klarer å holde dette gående.

I dag er planen å jobbe litt med sosiale media, fordi dette gir meg masse energi, endelig gå til frisør og kose meg med protein milkshake og trening, kanskje en koselig film.

Hva skal dere i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

3 kommentarer

3 thoughts on “DETTE FØLES GODT

  1. Høres ut som du har en fin plan for dagen 😊 Husk pauser! Jeg har satt av en time til tai chi, ellers skal jeg bare smile og hvile 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.