DETTE GLEDER JEG MEG TIL I SOMMERFERIEN

Categories Hverdagen
roser
Gjett om jeg sitter her med en skikkelig deadline på hjemmekontor og gleder meg til sommerferien som starter neste uke. Selv om det er lite som minner om sommer når man ser ut vinduet. Men her blir det sommerferie uansett. Det er ikke noe særlig store planer, men her er noe jeg gleder meg til uansett. Her er min lista.
Dra på bowling
Jeg avtalte med min venninne om at vi skal på bowling. Og det er alltid gøy, selv om jeg er ikke god (mildt sagt) i å bowle.
Svømme i bassenget
Det er ikke snakk om at jeg skal bade i sjøen. Nope. Men basseng, det blir det. Utendørs eller innendørs. Helst innendørs tror jeg
Glad mat
Gleder meg til festivalen selv om den blir annerledes i år. Men det blir koselig å vandre i gatene, smake maten og treffe gode folk.
Fjellturer
Håper været blir litt bedre etterhvert og jeg får dra på fine fjellturer og ta masse kule bilder. Åh, som jeg gleder meg!
Skrive mye
Jaaaa, endelig får jeg nok tid for å jobbe med mine skriveprosjekter. De er flere og håper jeg klarer å ikke prokrastinere. Jeg har ikke vært flink i vår, men er fornøyd med egen innsats nå i sommeren.
Treffe jenter
Jeg har mange venninner som sitter og venter på at jeg blir ledig til treff og går på ferie. Så jeg gleder meg skikkelig til jentekvelder!
Fine shooter
Mange flotte fotoshooter blir det helt sikkert! Gud hvor jeg gleder meg. Har begynt å finne inspo på Pinterest.
Her er min plan foreløpig, kanskje blir det en Oslo-tur også.
Hva gleder dere dere til i sommerferien?
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.