SLUTTER SOM BLOGGER

Categories Blogg
sandnes
Siste tiden var det en hel haug med bloggere som annonserte på sin blogg om at de slutter med blogging. Jeg lurer på om det er en “trend” som er ute og går eller om det er noe smarte triks for å tiltrekke seg flere lesere?
Jeg har ihvertfall ikke tenkt å slutte foreløpig, selv om tanken har streifet med flere ganger. Det er ikke bare bare å være en blogger, selv om du er foreløpig en liten en, slik som meg. Alt du publiserer på bloggen havner i offentlig rom og der står du med dine innerste tanker og budskap, og får diverse tilbakemeldinger på det du skriver. Det er vanskelig å beholde balansen mellom skrikende overskrifter, utlevering av sitt privatliv og seriøse budskap man kan sende ut.
Så jeg skjønner om noen velger å slutte eller ta pauser, PR eller ikke. Det er ikke enkelt og av og til frustrerende. Men jeg trives foreløpig.
signatur

2 kommentarer

2 thoughts on “SLUTTER SOM BLOGGER

  1. Haha du lurt meg litt med overskriften du da 😉 hender jeg slenger innom her. Veldig rett det du sier om å utlevere sine innerste tanker. Jeg blogger jo om det tragiske som hente i mitt og min kjæres liv og har vel møtt veggen litt når det gjelder å skrive. Må si jeg beundrer disse som orker å være i medias søkelys hele tiden for det har nok sine svarte øyeblikk også. Jeg fikk Nettavisa, Se&Hør, Dagbladet osv hengende etter med repotasjer for et par år siden og det var for min del noe som ikke frister til gjentagelse. Slitsomt 🙁
    Bra du ikke sluttet da.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.