DETTE GLEDER JEG MEG TIL

Categories Hverdagen

lenalykke

 

God mandag,

Jeg føler mer og mer at det er flere ting jeg gleder meg til nå i desember. Det er veldig fin følelse, jeg håper den varer. Jeg elsker å dele positive ting med dere, derfor vil jeg åpne opp litt og fortelle hva jeg gleder meg til den kommende vintermåned:

 

  • julebord med jobben: jeg er så glad for at jeg endelig skal på skikkelig julebord. I syv år har jeg hatt bare julelunsj med jobben siden min kommune er for kristen og det er ikke lov med alkohol på jobbfester. Nå kan jeg kose meg på kvelden med skikkelig feiring. Dette blir fint!
  • nissefest med venninner: det er første gang jeg meldt meg på noe sånt, så jeg er veldig spent. Jeg lover oppdateringer underveis
  • masse god julemat: jeg elsker ribbe og poteter, surkål og pepperkaker, så det gledes masse
  • masse kjærlighet: jul og Advent handler mye om kjærlighet og omtanke, så jeg tenker å gi masse og få masse, det gledes virkelig
  • til at 2022 er over: dette var desidert tøffeste år noensinne, og selv om 2023 kan bli enda verre, så gleder jeg meg til 2022 er over. Jeg er evig optimist vet du

Sist, men ikke minst, så gleder jeg meg til å åpne min julekalender. Jeg har utrolig fin nå i år.

 

Hva gleder DU deg til nå i Advent?

 

signature lena

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.