FØRSTE SØNDAG I ADVENT

Categories Hverdagen

frokost jul

 

Det er på tide med en liten oppdatering om hvordan helga gikk. Jeg var utrolig effektiv i helga, det skal jeg ha.

Juletreet ble satt opp og pyntet, huset vasket og jeg pakket flere kalendere til venner. Så bakte jeg julekjeks og tok frem julepynt. Nå kan jeg slappe av denne uken siden alt er klart. Det gjenstår bare noen få julegaver og utelys. Det var så sterk vind at jeg orket ikke å styre med krans og lys i fare for at alt skulle blåses vekk. Så lørdagen var veldig hektisk og jeg gikk i seng veldig sent.

 

interiør juletre

 

interiør juletre

 

På søndagen startet jeg dagen med deilig julefrokost og avslapning. Det er noe spesielt med lange frokoster på søndager: jeg elsker å ha god tid på morgenen.

 

frokost jul

 

frokost jul

 

frokost jul

 

Etter lunsj kom bestisen på besøk og da dro vi til Sandnes for å se på Vinterland. Været var ikke optimal med storm og pøsregn og derfor var det en kort tur, men veldig godt middag på Egon. Jeg kjenne skikkelig at julefølelsen kommer snikende, det er så god følelse og jeg koser meg masse.

 

lenalykke jul

 

middag egon jul

 

egon jul

 

vinterland sandnes

 

egon jul

 

jul gave

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “FØRSTE SØNDAG I ADVENT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.