DETTE HAR 2021 LÆRT MEG

Categories Hverdagen

outfit nyttårsaften

Nå er 2021 over. Jeg sitter her og tenker over alt som 2021 lærte meg.
Her er min liste:
 Livet kan endre seg på 5 minutter
– Du vet aldri hva du har før du ikke har det lenger
– Ta vare på dine nærmeste, du vet aldri hvor lenge du har dem i livet ditt
– Av og til er det lettere å gi slipp på noe, enn å holde på dette på liv og død
– Ekte venner er der for deg uansett hva
– Kjærlighet tåler alt
– Ta vare på helsa di uansett livssituasjon
– Du er din aller beste venn
 
 

Hva har dere lært fra 2021?

 

 

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “DETTE HAR 2021 LÆRT MEG

  1. Mange viktige punkt på lista di Lena.

    Jeg har kanskje ikke gjort noen nye oppdagelser det siste året, bare fått bekreftet det livet har lært meg tidligere. Som at den eneste du kan stole på når alt kommer til alt, er deg selv. Og at allee er sterkere enn de selv tror.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.