DETTE LÆRTE JEG I 2023

Categories Hverdagen

 

God dag fininger,

Nå lever vi første dagene i 2024, så det er på tide å se tilbake og oppsummere litt fra 2023.

Dette er min liste over ting jeg lærte i 2023:

  • jeg lærte at uansett hvor god, vakker og utrolig snill og fin du er, dette hjelper ikke om du er ikke elsket. det er best å la være, og finne en som elsker deg og ser hvor verdifull du er (tok meg lang tid å lære dette)
  • at det at du er frisk og ser bra ut, er ingen selvfølge, ting kan endre seg bokstavelig talt på et blunk. det er viktig å være takknemlig for det du har
  • gode venner er gull verdt, generelt som gode folk i livet. man angrer fælt når man mister dem, så best å ikke gjøre dette
  • det indre teller ofte mye mer enn det ytre
  • kjærlighet seier alltid, dersom det er ekte kjærlighet

 

Hva var dine viktigste ting du lærte i 2023?

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE LÆRTE JEG I 2023

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.