HVERDAGEN: oppdatering på ansiktet

Categories Livet som det er

 

 

God dag fininger

Jeg tenkte å oppdatere på min reise for å få ansiktet mitt tilbake. Her skal jeg fortelle hva egentlig skjedde: du kan lese historien HER, for at dere kan følge med videre.

Jeg tok fillers behandling 08.12.23 som gikk fryktelig galt: jeg fikk feil produkt, på feil plass og med feil metode som fremprovoserte nedsigg, klumper i ansiktet og endret ansiktsform.

Det er gått over tre uker nå, men jeg sliter fortsatt med at ansiktet er ikke som før. Dette preger meg skikkelig psykisk, men jeg får god hjelp fra Clinic Yvonne nå.

før

Etter

Etter 3 uker nedsigg

Klump etter 3 uker

Assymetri etter 3 uker, men bedre på høyre side etter skylling hos Yvonne

Det er vanskelig å vise alt på bildene, så dere kan se video på Snapchat (lenalykkeblogg der)

Plan videre: å ta to skyllinger til så korrigere med fillers oppe hos Yvonne som kan fillers. Jeg er veldig takknemlig som får hjelp der etter behandleren som satte fillers feil ditchet meg.

Foreløpig fikk jeg korrigering med fillers i tinninger og da ble ansiktet allerede mye strammere oppe og dette gjør at det er viss symmetri oppe, ellers hadde jeg til og med øyenbryn på forskjellige nivå.

Jeg kommer til å oppdatere mer, men oppdaterer daglig på snapchat.

Ønsk meg lykke til og klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.