EN DAG I MINE SKO

Categories Hverdagen

frokost

 

 

God mandag,

 

Dagen i dag er veldig hektisk, så jeg tar meg tid til å skrive bare nå. Morgenen startet med oppdagelsen av at det skjedde feil i registrerings program og jeg mistet over syv timer med flexitid. Dette gjorde meg veldig stressa. Så gikk turen til Madla til skole hvor jeg skulle ha hatt kurs. På tross av at jeg kjørte ut 40 minutt før så ble jeg forsinket på mye trafikk og pga at jeg svingte feil igjen. Det er mye veiarbeid på Madla og ærlig talt så trenger jeg flere måneder til for å venne meg til denne ruten.

 

På plassen oppdaget jeg at jeg kjørte feil igjen så jeg satte fast ved bommen ved skolen. Så jeg måtte kidnappe en av lærerne som viste meg riktig vei og måtte sitte på:)

Vel på kurset oppdaget jeg at jeg ikke fikk installere programmet som kreves for kurs. Det var skikkelig blå mandag på meg med andre ord.

Det er ikke bare bare å ha konsentrasjonsvansker så jeg skulle ønske flere gikk en dag i mine sko før de sier at jeg er for vimsete og det er bare å ta seg sammen, prioritere riktig og planlegge mer. Jeg har planer for alt og min planleggingsboka er full til randen. Uansett skjer det ting som kommer bare i veien og det er ikke så enkelt.

 

 

lenalykke

 

Ellers var dagen veldig hektisk fortsatt. Jeg gikk til frisør og der gikk det ikke helt enkelt heller da det var noe med håret mitt og frisøren brukte en time for å klippe 5 cm med hår, da all klipp var skeiv uansett hvordan hun prøvde. Dette har altså ikke skjedd før.

 

Så nå føler jeg at det er bare å hoppe i seng og slappe av

 

Hvordan var mandagen hos DEG?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “EN DAG I MINE SKO

  1. Og nå veit eg korfor det var hektisk. Men de bygge jo ALLTID i Stavanger, men på den positive av det heila så kom du jo heilskinna fram og fekk gjort noge med dagen uansett!
    Kosa deg idag med nyklippa hår, og forhåpentligvis bedre forståelse av kor du skal kjøra 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.