NÅR ALT GÅR GALT

Categories Hverdagen

kaffe

 

 

God tirsdag og god kveld,

 

Av og til har vi alle dager hvor absolutt alt går galt. I dag var det en slik. Jeg gledet meg til en koselig dag på kontor med skrivearbeid og trening med kollegaene, men istedenfor måtte jeg løpe rundt til forskjellige møter og gjett om jeg ikke rakk noe. Mens jeg kjente stresset øker fikk jeg ekstra oppgaver som fikk meg til å klikke. Jeg måtte droppe treningen også siden jeg spiste lunsj veldig seint.

 

 

 

stavanger

 

 

Etter jobben gikk jeg til Dermamedispa for å ta laser behandling, men dette gikk ikke heller for min del da huden min var for sensitiv og jeg kjente det for mye, når normalt jeg har kjempehøy smerteterskel og høy toleranse i huden. Om det har noe med syklusen min å gjøre eller bare uflaks det vet jeg ikke. Vi tok bare 15 minutt istedenfor 30 minutt.

 

 

lenalykke

 

 

Så på vei tilbake holdt jeg på å krasje to ganger i rundkjøringer og ble nesten blåst vekk fra motorveien grunnet sterk vind. Vel hjemme måtte jeg bare hive meg i dusjen, ta på kosedressen og spise pizza jeg fikk med hjem etter et møte med Utdanningsforbundet. Jeg gruer meg allerede å kjøre i denne vinden i morgen. Fordi i morgen blir stormen enda sterkere.

 

Hvordan var din tirsdag? Håper den var mye bedre enn min

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “NÅR ALT GÅR GALT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.