EN TRAVEL DAG

Categories Hverdagen

lenalykke mote

 

God morgen og god torsdag,

 

I dag er dagen travel. Nå drikker jeg min decaf og skal springe til IT-avdeling på min tidligere jobb for å levere pc, telefon og ipad. Dette er litt vemodig, men sånn er det. Ha det bra 7 år her og heia nytt liv.

Så skal jeg kjøre frøken til hennes avtale (går ikke i detaljene her da det er hennes historie, ikke min), og mens jeg venter på henne så skal jeg ut og handle til Bursdagen neste uke (gleder meg som en unge).

 

 

frokost

 

 

Så skal jeg til min nye jobb og snakke med min nye leder før oppstart i neste uke. Jeg gleder meg og stresser litt. Hun virker som ei kjempedame, håper vi får god kontakt for det er viktig for meg.

Så sist, men ikke minst, skal jeg på den gamle jobben og hente resten av mine ting og tang. Jeg gruer meg veldig siden jeg sliter med å dra dit rent fysisk grunnet siste opplevelser, men nå må det gjøres så det er bare å kvinne meg opp.

Ønsker meg selv lykke til med alt dette!

 

Hva skal dere gjøre i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “EN TRAVEL DAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.