ER DET LURERI Å POSTE GAMLE BLOGGINNLEGG?

Categories Blogg

 

Nå leser jeg igjen på bloggen om at noen bloggere re-poster gamle artikler fra flere år tilbake. Jeg har allerede uttalt meg om dette, så skriver litt igjen. Bare for å få gjennom mitt poeng:

Det er ganske vanlig med å selge sitt produkt flere ganger. De fleste produsenter lever av dette

Når man har skrevet fine artikler, kan man godt dele dem flere ganger. Spesielt gjelder dette artikler med oppskrifter, tips og mote. Ting som kan være aktuelle i flere år.

Jeg vurderer selv å re-poste flere av mine artikler fordi at jeg har mange gode, og det er trist om nye lesere ikke får lese dem, fordi ikke alle gidder å scrolle ned og lese.

Hva er dere mening? yay eller nei?

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “ER DET LURERI Å POSTE GAMLE BLOGGINNLEGG?

  1. Jeg får nye følgere hele tiden. Faktisk over 20 000 siste året (Facebook)Så jeg re-poster hele tiden😂Midt i uka for eksempel, er det veldig lite lesere. Og kanskje jeg har lagt ut noen gode oppskrifter disse dagene. Da må jeg re-poste de på dager da jeg vet det er flere lesere.

    Ja, det kan være slitsomt for mange. Da er deg bare å scrolle videre. Og det vet de😊Jeg vil jo nå ut til flest mulig med mine oppskrifter😉

  2. Helt innafor å poste eldre innlegg på nytt så lenge det ikkje blir notorisk syns eg 🙂 F.eks reposte enkelte juleinnlegg ved neste jul o.l

    Vibbedille 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.