BLOGGEN SOM PASSIV INNTEKT

Categories Hverdagen

 

 

Jeg leste i går artikkelen til Solliv om at bloggen kan faktisk jobbe for deg. Det er sant. En god og populær blogg kan være en passiv inntekt.

Man trenger ikke å skrive noe, man får lesere og klikk fra gamle innlegg som er allerede skrevet.

Skriver man en god artikkel om f.eks konfirmasjon, så får man liker klikk hver gang det er konfirmasjonstider. Da trenger man ikke skrive noe nytt kontinuerlig.

Derfor er det lurt å skrive nyttige artikler, eller aktuelle artikler, eller lage gode bilder og oppskrifter. Fordi da jobber det du lager for deg.

 

Jeg forstår ikke hvorfor folk reagerer på dette?

Når man lager kunst så lager man det bare en gang, men populære kunst selger resten av livet. Hele tiden.

Skriver man ei god bok så trenger man ikke skrive flere, fordi man kan leve av den gode boka man skrev en gang. Dette er helt normalt.

Hva er dine tanker om dette?

 

signature lena

 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “BLOGGEN SOM PASSIV INNTEKT

  1. Jeg har jo matside på Facebook. Så resirkulering av innlegg blir det jo en del av. Så jeg tjener på gamle innlegg også. Har jo ikke alltid tid til å lage mange nye oppskrifter hver dag.

    1. ja, og dette synes jeg er helt greit.
      Du har lagt inn arbeid i dine oppskrifter. Du kan potensielt skrive ei oppskrift bok som vil gi deg inntekt resten av livet.

      1. Jobber med saken😀Er reklameinntekter fra bloggen som skal dekke det. Kommer nok til høsten en gang☺️Koster litt å gi ut bok, men er over halvveis i sparingen😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.