FOLK SOM HOSTER PÅ FLY

Categories Reiser og opplevelser
Oslo maske
På onsdagen forrige uke hadde jeg en særdeles ufrivillig tur til hovedstaden. Det er påbudt med maske på fly, så jeg satt der og holdt på å kveles litt. De som har astma vil forstå.
Det som jeg synes var direkte skummelt, var det at det var for mange rundt som hostet! Det virket som om folk som tok fly samtidig avtalte å hoste i en time sammenhengende. Alle sammen.
Altså man sitter veldig tett på hverandre på fly (jeg synes det er utrolig uansvarlig av flyselskaper å tillate dette), og selv om man har maske på, er det veldig skummelt for en som meg å sitte der og høre nesten alle rundt hoste.
Så slik ble turen til Oslo og fra Oslo. Ikke nevne dem som stod og hostet som galninger i gangene og hallene på flyplassen. Jeg aner ikke hvordan folk tør å reise utenlands! For meg var det nok med en kort tur Oslo-Stavanger for å oppleve gedigent stress.
Reiser dere med fly nå for tiden?
signatur

 

4 kommentarer

4 thoughts on “FOLK SOM HOSTER PÅ FLY

  1. Jeg tenker mange, inklusiv meg selv, føler seg som en forbryter og at alle stirrer på de hvis de hoster nå i denne korona tiden. Kan jo være nåde røykhoste som Mariann foreslår, en smule eller kaffe i vranghalsen, allergi eller kløe i halsen. Selv vil jeg ofte hoste pga kløe hvis jeg er i kirken eller på konsert eller annet sted man helst skal være stille. Er bare så ekkelt og flaut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.