ET KJEDELIG LIV

Categories Hverdagen
lenalykke
Januar startet så rolig at jeg sitter her og funderer om livet mitt er utrolig kjedelig eller hva. Alt jeg gjør om dagene er jobbing hjemmefra, så skriving, sosiale media, selvpleie og litt trening, matlaging og oppfølging av frøkna som begynner å bli voksen og ønsker sitt eget liv uten mas fra mora.
frokost
Det hjelper ikke på saken heller med at kjæresten jobber i en annen by så jeg har tid, og har masse prosjekter på gang, og har noe å gjøre alltid, men jeg føler at det er bittelitt kjedelig. Kanskje jeg ikke gjør nok innsats? Det vet jeg ikke.
lenalykke
føler meg halvdau, men posere det skal jeg
Vi mennesker er rare vesener. Når det er mye å gjøre så stresser vi, når alt er stabilt så kjeder vi oss. Jeg tror at jeg skal prøve å finne på mer gøye ting nå i helga enn bare lage mat og vasse rundt i pysjamas.
P.S: Mens jeg satt og skrevet dette igår kveld fikk jeg omgangssyke, så plutselig ble livet ikke så kjedelig allikevel. Karma is a bitch
Hva gjør dere på denne torsdagen?
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “ET KJEDELIG LIV

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.