MIDT I UKA

Categories Hverdagen
lenalykke
Onsdagen er her. Dagene går ganske raskt og jeg ønsker å rekke alt som jeg har planlagt (med varierende suksess). Døgnrytmen er blitt noe bedre, men jeg er fortsatt stuptrøtt om morgenen og full av liv midt på natta. Nå startet jeg på melatonin for å prøve å sovne til noenlunde normal tid.
frokost
frokost
Ellers går dagene mye til hjemmekontor, rydding og matlaging. Jeg har ikke vært noe særlig ute eller truffet venner på en skikkelig god stund. Det er ganske kjipt så jeg bare chiller hjemme, spiser masse snacks og skriver og skriver.
Hva gjorde dere i dag?
signature lena
6 kommentarer

6 thoughts on “MIDT I UKA

  1. Du er IKKE alene om å kampe mot døgnrytmen i hvertfall, jeg er i alle fall i den samme båten for tiden! <3

    Hmm, hva jeg gjorde på i går? Ikke så mye. Så en film med pappa, men utover det ble gårdagen en nokså rolig og vanlig dag.

    Du, jeg innså akkurat at Lenalykke og Tastaturheks (følger deg på Bloglovin) er en og samme personas. Husker du hvordan navnet Tastaturheks ble til? 🙂

  2. Jeg har sovet bort dagen og skal snart spise frokost…:) Må fortelle hvorda det går med bruken av Melatonin. Kjenner mange som bruker det med godt resultat.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.